Comarch ERP Optima DETAL

To moduł stworzony dla punktów sprzedaży detalicznej. System doskonale się sprawdza w sklepach oraz punktach gastronomicznych. Jest bardzo czytelny a obsługa dziecinnie prosta. Comarch ERP DETAL współpracuje z pozostałymi modułami systemu, dzięki czemu jest częścią składową zarządzania całym biznesem.

Funkcjonalności Comarch ERP Optima Detal

Dla stanowisk kasowych:

  • możliwość szybkiego i efektywnego wystawienia paragonów wraz z wydrukiem (drukarki zwykłe i fiskalne)
  • możliwość indywidualnego przypisania praw danemu kasjerowi lub pracownikowi
  • dostęp do stanów magazynowych – umożliwia szybki podgląd dostępnych towarów
  • czytelna i przejrzysta klawiatura ekranowa
  • dzięki kartom magnetycznym istnieje możliwość szybkiego przelogowania kasjerów i pracowników.
  • Kasa nie musi być już blokowana w momencie zmiany kasjerów – DETAL umożliwia przekazanie paragonu kolejnemu pracownikowi.

Obsługa płatności i wydruki

  • możliwość wystawienia wielu paragonów na jednym stanowisku kasowym jednocześnie.
  • Możliwość wystawiania drukowania faktur do okazanych paragonów
  • możliwość automatycznego naliczenia kaucji na paragon oraz przyjmowania kaucji od klienta.
  • Formy płatność – tyle form ile potrzebujesz
  • wystawianie KW i KP
  • podgląd stanu kasy, kiedy tylko zajdzie taka potrzeba
  • podsumowanie wystawionych paragonów i całej kasy

Kooperacja z centralna bazą danych oraz urządzeniami zewnętrznymi

  • stała kontrola stanów magazynowych
  • współpraca z większością najpopularniejszych modeli drukarek fiskalnych.
  • współpraca z wagą metkującą – sprawna obsługa kodów i drukowania.

Comarch ERP Optima HANDEL

Jest to moduł dzięki któremu masz dostęp do wszystkich funkcjonalności Comarch ERP Optima FAKTURY oraz do sprawnego zarządzania magazynem. Moduł HANDEL pozwala na kontrolę wszystkich procesów dokumentowania i logistyki, dzięki czemu możesz w końcu efektywnie zarządzać towarami w magazynie. Jakie funkcje Comarch ERP Optima ułatwią Ci pracę z magazynem?

  • Możliwość zarządzania kilkoma magazynami lokalnym jednocześnie
  • sprawne przeprowadzanie inwentaryzacji
  • łatwa obsługa i szybkie zarządzanie dokumentami wewnętrznymi czyli PW (przyjęcia wewnętrzne), RW (rozchody wewnętrzne) oraz przesunięcia między magazynowe.
  • Sprawne administrowanie dokumentami zewnętrznymi (PZ, WZ)
  • określenie i wybranie systemu rozliczania magazynu: FIFO, LIVO, AVCO
  • moduł współpracuje z czytnikami kodów kreskowych, drukarkami etykiet i kolektorami danych – nic nie musi być robione dwa razy.
  • Łatwe i szybkie rezerwowanie towaru dla wybranego kontrahenta
  • możesz fakturować opakowania niezwrócone w terminie.
  • na podstawie dokumentów wewnętrznych możesz łatwo i szybko wystawić fakturę
  • moduł jest połączony z Comarch ERP e-sklep, dzięki czemu możesz automatycznie przesłać towary do sklepu ze zdjęciami wszystkimi atrybutami, które wcześniej utworzysz.
  • Integracja z mobilną aplikacją Comarch ERP Mobilny Sprzedawca dedykowanej przedstawicielom handlowym pracującym w terenie.

Istnieje możliwość rozszerzenia modułu o HANDEL PLUS, który oferuje dodatkowe funkcjonalności, dzięki którym masz możliwość obrotu towarami w oparciu o konkretne partie, którym możesz nadać konkretne cechy i atrybuty. Dzięki rozszerzeniu możesz mieć pełną i szczegółową kontrolę nad towarami wydawanymi z magazynu.

Comarch ERP Optima FAKTURY

Obsługa transakcji handlowych jest tak prosta jak nigdy dotąd. Współpraca danych pomiędzy modułami ułatwia przepływ wszystkich niezbędnych dokumentów. Dzięki ERP Optima Faktury możesz:

  • prowadzić czytelny i jasny rejestr transakcji, kontrahentów oraz usług

  • szybko i sprawnie wystawiać faktury zakupowe oraz sprzedażowe

  • bezproblemowo wystawiać faktury pro-forma, paragony, faktury RR, faktury wewnętrzne i korygujące.

  • wszystkie faktury wystawiać w walucie obcej.

  • definiować potrzebne Twojej firmie formy płatności.

  • wymieniać dokumenty dzięki dostępowi do internetu – system współpracuje z ECOD, dzięki któremu możliwa jest szybka i bezpieczna wymiana dokumentów pomiędzy partnerami.

  • Prowadzić Okno Sprzedaży Dedykowanej – dla każdego Twojego klienta możesz prowadzić dziennik informacji z nim związany. Dzięki Oknu możesz sprawdzić wyniki sprzedaży, historię przypisaną kontrahentowi, sporządzić indywidualny system udzielania rabatów, wartości przeterminowanych faktur i limit kredytu kupieckiego.

  • Zarządzać funkcją Łatwa Sprzedaż, Łatwe Zakupy – dzięki któremu masz możliwość wystawienia dokumentów w szybkich trzech krokach. Zaznaczasz i określasz liczbę zasobów, zaznaczasz rodzaj dokumentu i wybierasz kontrahenta. To wszystko!

Ponadto:

  • dostosowywać wygląd faktur według potrzeb i upodobań

  • blokować lub udostępniać dostęp poszczególnych operatorom

  • personalizować interfejs

  • tworzyć własne wydruki – niech Twoje logo zapada w pamięć

  • wykonywać serię operacji za kilkoma kliknięciami

 

Przekonaj się i testuj aż przez 60 dni!

Pobierz wersję demo





Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia działań promocyjno-marketingowych, dotyczących produktów i usług CTI. Administratorem danych osobowych jest firma CTI z siedzibą w Gliwicach, ul. Jałowcowa 35. Przysługuje Pani/Panu prawo do wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych ma charakter dobrowolny.