Program dla biur rachunkowych Optima
Moduł, który w doskonały sposób usprawnia pracę biur rachunkowych. Jego zadaniem jest przede wszystkim ułatwienie pracy poprzez maksymalne uproszczenie wykonywania operacji seryjnych. Moduł jest w pełni zintegrowany z systemem Comarch ERP Optima, przez co dane są na bieżąco synchronizowane.
Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe stwarza możliwość:
- łatwego i szybkiego wykonania operacji seryjnych m.in. wysyłanie e-deklaracji, obliczanie i wydruki deklaracji.
- Szybkiego kontaktu dzięki możliwości korzystania z wielu kont e-mail jednocześnie.
- Nadania kontrahentom i klientom indywidualnych cech lub atrybutów, przez co procedury danego biura rachunkowego utrzymane są we właściwym porządku.
- Kontroli każdego etapu prac związanych z wybranym kontrahentem.
- Integracji z modułem Obieg Dokumentów.
- Wykonania kopii bezpieczeństwa.
- Rejestrowania i analizy czasu pracy poświęconego wybranemu klientowi.
- Spreparowania wielu raportów dla wybranych baz klientów.
Moduł Biuro Rachunkowe nie tylko usprawnia pracę biur rachunkowych. Jest to także doskonałe narzędzie do przygotowywania informacji dla klientów jak i obliczenia rentowności współpracy klienta i biura rachunkowego.