Elektroniczny System Zarządzania Obsługą Klienta Biur Rachunkowych – eSZOK BR

Elektroniczny System Zarządzania Obsługą Biur Rachunkowych (eSZOK BR) jest funkcjonalnym i nowoczesnym narzędziem dedykowanym dla biur rachunkowych. Dodatkowo, program wyposażony jest funkcjonalność automatycznego rozpoznawania (OCR), co znacznie ułatwia pracę i oszczędza czas.

Zobacz, jak ułatwić sobie pracę dzięki eSZOK BR

Dzięki funkcjonalności OCR Faktur (automatycznego rozpoznawania faktur) nie musisz już wprowadzać ręcznie danych zawartych w fakturach. Wystarczy, że wprowadzisz do systemu plik graficzny, który otrzymasz od klienta, a system rozpozna tekst na nim zawarty. To rozwiązanie przede wszystkim oszczędza czas oraz eliminuje błędy, które często zdarzają się podczas ręcznego wprowadzania danych do systemu.

Pulpit klienta, czyli pierwszy z filarów oprogramowania. Pozwala na wymianę dokumentów pomiędzy biurem a klientem. Wystarczy, że klient zaloguje się panelu i prześle faktury zakupu i sprzedaży. Pulpit klienta to nowoczesna, elektroniczna biblioteka dokumentacji firmy, do której w zakresie swojej dokumentacji, klient ma nieograniczony dostęp. System oszczędza czas zarówno Twój jak i klienta, dając możliwość przejrzenia własnych dokumentów z pomocą aplikacji online.

Kancelaria by CTI, czyli drugi filar oprogramowania zawiera szereg funkcjonalności, które ułatwiają i przyspieszają codzienną pracę. Dzięki Kancelarii by CTI, możesz korzystać z wielu ułatwiających życie funkcjonalności np. wybrać potrzebne dokumenty, które zostały przesłane przez pulpit klienta i dzięki automatycznemu rozpoznawaniu od razu z nich korzystać. Program rozpoznaje i uzupełnia informacje w oknie rejestru VAT. Na podstawie pobranych plików możesz dokonać księgowania, skontaktować się z klientem poprzez pulpit klienta lub nadać dokumentacji wybrany status.

Zacznij Przemianę Twojej Księgowości już Dzisiaj

Wypełnij formularz, a my prześlemy Ci link do pobrania wersji demo Comarch ERP Optima 4.0




    Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia działań promocyjno-marketingowych, dotyczących produktów i usług CTI. Administratorem danych osobowych jest firma CTI z siedzibą w Gliwicach, ul. Jałowcowa 35. Przysługuje Pani/Panu prawo do wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych ma charakter dobrowolny.