To funkcjonalny i przydatny moduł do zarządzania i planowania spotkań z klientami oraz oraz ewidencjonowania rozmów. Dzięki modułowi, już nic Ci nie umknie, bo w każdej chwili możesz sprawdzić na jakim etapie zrealizowany jest plan spotkań oraz rozmowy z wybranym kontrahentem. Co zyskujesz dzięki Comarch Optima CRM?
- Możesz ewidencjonować wszystkie spotkania uwzględniając podstawowe dane, przebieg i etap rozmów, data i czas trwania.
- Łatwo i wygodnie możesz planować harmonogram rozmów wraz z przydzieleniem osoby odpowiedzialnej, ustaleniem daty i godziny, terminu realizacji oraz procentowej realizacji zadania.
- Ułatwić zadnie sobie i swoim pracownikom ustalając procedury dotyczące spotkań z klientami.
- Ustawić automatyczne wystawianie cyklicznych faktur.
- Przygotować i zarządzać ofertami handlowymi.
Dzięki Comarch ERP Optima CRM, możesz w sposób wygodny i szybki przydzielać zadania i nadawać uprawnienia pracownikom, aby sami wpisywali procent wykonania swojej pracy. Czytelny terminarz pozwoli Ci na zarządzanie, podgląd i edytowanie zadań Twoich oraz zadań pracowników.
Comarch ERP Optima CRM PLUS
Rozszerzona wersja Comarch ERP Optima CRM obejmuje przede wszystkim mechanizm automatycznej windykacji należności. Dzięki modułowi, przypomnienie o zbliżającym się terminie płatności lub przeterminowaniu faktury zostanie wysłany automatycznie. Moduł stwarza też możliwości tworzenia zadań lub kontaktów związanych z klientami dokonujących nieterminowych płatności oraz blokowania sprzedaży, kiedy termin zostanie przekroczony. Moduł jest bardzo elastyczny i windykację możesz prowadzić, indywidualnie traktując każdego kontrahenta.