Jest to moduł do zarządzania kontaktami z klientem, który może działać zarówno jako osobna aplikacja jak iw połączeniu z programem Comarch ERP Optima. To funkcjonalne narzędzie, które można dostosować do swoich potrzeb. Listy oparte są technologię tabel przestawnych, dzięki czemu każdy użytkownik programu może dostosować widok względem swoich potrzeb. Moduł zawiera możliwość modyfikacji istniejących funkcji oraz dodawanie nowych przez co jest bardzo elastyczny względem użytkownika.
Zalety:
- aplikacja w formie responsywnej – dostosowuje się do urządzenia na którym wyświetlana jest aplikacja.
- Listy można eksportować do pliku .xls
- Listy kontrahentów można filtrować według wybranej kolumny, zakresu dat czy operatorze.
- Możliwość rozliczenia z klientem.
- Podgląd informacji o nawiązywanych kontaktach z klientami w tym związanych z przyznanymi rabatami, obrotami z podziałem na miesiące lu grupy towarowe
- Podgląd informacji o udziale procentowym konkurencji w sprzedaży tego klienta.
- Podgląd informacji o programach lojalnościowych; promocjach w których uczestniczył klient; sprzęcie, który klient ma na stanie
- informacje o działaniach marketingowych dotyczących wybranego klienta
- podgląd informacji o przetargach
Ponadto, CRM by CTI zawiera:
- listę przypomnień, które pokazują się po zalogowaniu do systemu. Po kliknięciu w wybrane, wyświetlone przypomnienie, system przenosi się od razu do przypisanego kontaktu.
- Lista kontaktów z filtrami oraz możliwością przypisania wykonawcy danego kontaktu.
- Możliwość podejrzenia listy pod kątem osób kontaktowych. Przydatne zwłaszcza wtedy, kiedy pamiętamy nazwisko osoby do kontaktu, ale nie pamiętamy nazwy firmy.
- Opcja szerokiej konfiguracji, dzięki której w istniejącej bazie może nadawać kolory, atrybuty, przypisywać rodzaje uprawnień użytkownikom i wiele innych.
- Listy użytkowników, gdzie można dodać grupy użytkowników oraz uprawnienia użytkowników.
- Możliwość dodania promocji w ramach działalności firmy